Garantie en klachten


Garantie
Wij zoeken onze producten met zorg uit en doen ons uiterste best om deze in topconditie bij aan u te leveren. Toch komt het helaas wel eens voor dat er een bestelling stuk gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen de 2 dagen na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. vanaf het moment dat het geleverd is. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie en/of vervanging/of terugbetaling van het product.


Klachten


Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij info@dierenleven.be  kenbaar te maken door te mailen naar info@dierenleven.be Leidt dit niet tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing, dan is het sinds 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie